Warhammer | 0% - 0 | |||||
Savage Worlds | 100% - 3 | |||||
|
Mistrz Gry
Warhammer - procentowa szansa na powodzenie w rzucie kostką jest bardziej przejrzysta niż w reszcie mechanik. Rozwój postaci jest wolny ale satysfakcjonujący. Rzucanie kośćmi jest częstsze i ma większy wpływ na ogół działań postaci (ale mniejszy wpływ na jej wyszkolenia). W ramach przewag wybiera się konkretne wyszkolenia. Profesja jest narzucona z podręcznika. Awansując rozwijacie cechy tak, aby móc wybrać waszą docelową profesję zaawansowaną. Kości są 10-ścienne (rzadko k6 lub k4). Warhammer mechaniką łączy się z konkretnym, jednym settingiem.
Savage Worlds - postać w ramach przewag ma specjalne, rzadkie umiejętności lub cechy. Reszta umiejek jest przyporządkowana konkretnym cechom i wydajecie na nie punkty przy awansach. Profesje postaci i jej rozwinięcia tworzycie sami. Kości są od k4 - k12. SW pozwala stworzyć dowolną liczbę settingów/światów.
Offline