Warhammer | 36% - 4 | |||||
Odwilż | 18% - 2 | |||||
Galatkyka | 0% - 0 | |||||
Postapo | 27% - 3 | |||||
Dziwny dziki zachód | 18% - 2 | |||||
Inny (post) | 0% - 0 | |||||
|
Mistrz Gry
Wielokrotnego wyboru.
Warhammer - klasyczne (i drastyczne) fantasy. Łowcy czarownic, magowie, rycerze, kupcy, hieny cmentarne. Bogaty bestiariusz, spaczenia, mutacje. Elfy, ludzie, kransoludy, gobliny, orki, itd.
Odwilż - high-fantasy. Nowy świat wyłaniający się spod topniejącego lodowca. Jedno duże miasto (i stolica) ludzi. Świeżo wznowiona walka z odwiecznym wrogiem - hobgoblinami. Elfy i taumakraci (rasa technologiczna) w odległych krainach. Ruiny i technologiczne cuda starej cywilizacji odnajdywane spod topniejącego lodu i w podziemiach stolicy. Mniejszy wpływ magii, większy nauki.
Galaktyka - wszechświat, statki kosmiczne, efekt masy, działa plazmowe. Ograniczenie do ludzi i potworów (patrz Alien). Bazy wydobywcze i kolonie na innych planetach.
Postapo - Rzeczpospolita, Ruś i Ordung (faszystowskie Niemcy) po nuklearnej apokalipsie. Każdy dzień jest walką o przetrwanie. Żołnierze, broń konwencjonalna. Nieliczne osady ludzi przy źródłach wody lub w ruinach miast. Wszechobecna nieufność.
Dziwny dziki zachód - dziki zachód z dwoma zmianami. 1) wojna secesyjna się nie skończyła i podzieliła kontynent na sześć krajów (indianie również skorzystali z zamieszania). 2) odkryto superpaliwo palące się 10 razy wolniej od węgla i dające 5 razy więcej ciepła. Rzadkie, choć cenne wynalazki. Rewolwery, łuki, konie, powozy, liny do wieszania skazańców. Saloony, potentaci kolejowi, indianie, bimber, texas ranger'rzy itd.
Inne - mechanika Savagów pozwala mi poprowadzić dowolny setting. Jeśli chcecie, możemy wspólnie wymyślić coś jeszcze innego niż to wyżej.
Offline